۹ دی بصیرت مردم ایران را به جهان اثبات نمود
پایگاه های مقاومت بسیج باید به دانشگاه تبدیل شود
هروقت ديدي تنها شدي بدون خدا همه رو بيرون کرده تا خودت باشي و خودش ...
درباره ما

فرماندهی محترم پایگاه : برادر بسیجی بهروز اخزری ___________________________ مدیریت وبلاگ و مسئول فاوا پایگاه : برادر بسیجی مهدی نظری ___________________________ الله اكبر خامنه اي رهبر اين وبلاگ انعكاس دهنده فعاليت هاي فرهنگي و تربيتي پايگاه مقاومت بسيج شهيد بهشتی شهرستان دهلران در حوزه جنگ نرم مي باشد. اميد است تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) و در سايه سار ولايت و زعامت امام خامنه اي(دامت ظله) پرچم انقلاب را با دستان ايشان تحويل امام زمان(عج) دهيم و توفيق حضور در آن دولت كريمه را داشته باشيم. ان شا الله ___________________________ پايگاه مقاومت بسيج شهيد بهشتی شهرستان دهلران
نويسندگان
لينک هاي ويژه
پيوندهاي روزانه
طراح قالب
ثامن تم
ديگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 1783
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهرستان دهلران

امام جمعه دهلران گفت: در روز ۹ دی‌ماه، بصیرت مردم ایران بار دیگر به همه جهانیان ثابت شد.
 
 
به گزارش نسیم دهلران; حجت الاسلام سید ‌محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته(۶ دی) دهلران با بیان اینکه تقوا برای مومن به منزله نوری است که در تاریکی ها چراغ راه می شود اظهار کرد: همه ما باید نسبت به رعایت تقوای الهی حساسیت داشته باشیم زیرا تقوا در روز قیامت ودر یوم الحساب دستگیر مؤمنان می شود.
 
وی  با تسلیت ایام پرحزن و اندوه رحلت پیامبر اکرم (ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) وامام رضا (ع) پیامبر را تنها انسانی برروی کره خاکی معرفی کرد که به جمیع جهات اخلاقی وانسانی دست پیدا کرد.
 
خطیب جمعه دهلران تصریح کرد: در همه سال هایی که پیامبر(ص) برای دعوت به دین اسلام متحمل زحمات و صدمات زیادی از جانب مشرکین شدند هیچگاه در اراده مصممشان برای ادامه دعوت و هدایت خللی پیش نیامد و درروز فتح مکه با همه مردمی که روزی سخت ترین مصائب را بر پیامبر روا داشتند با رحمت وعطوفت برخورد کرد و رحمت بی پایانش را نثار مردم کرد و همه را عفو کرد.
 
وی باتشکر و قدردانی از مردم ولایتمدار شهرستان دهلران در برپایی مراسم عزای حسینی درروز اربعین عنوان کرد: از مردم ولایت‌مدار دهلران به‌واسطه حضور در امام زاده سید اکبر و بزرگداشت اربعین حسینی تشکر و قدردانی می نمایم.
 
حجت الاسلام موسوی در همین خصوص، اضافه کرد: به‌خاطر تجمع عزاداران حسینی به‌مناسبت اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) تشکر می‌کنم و امیدوارم تجمعات این‌چنینی را که بیش از هر چیز، نشان‌دهنده وحدت مسلمین است در مراسمات مذهبی ادامه داشته باشد.
 
وی  با گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی این روز را یکی از روزهای مهم وسرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: این روز مصداق عینی همان فرمایش امام خمینی (ره) بود که فرمودند مردم ما حتی از مردم عصرپیامبر (ص) نیز بهتر هستند، همین مردمی که آگر بودند نه شهادت امام علی (ع) نه صلح امام حسن (ع) ونه کربلا را اجازه می دادند به وقوع بپیوندد.
 
امام جمعه دهلران ادامه داد: ریشه این حادثه را باید در سال های دورتر جستجو کرد آنجا که انگلیس وامریکا بعد از تحمیل جنگ ، ترور شخصیت ها ورا انداختن اغتشاشات نتوانستند پایه های انقلاب را متزلزل کنند به فکر فرو رفتند وبه این نتیجه رسیدند که سبب شکست برنامه هایی همچون انقلاب های رنگی که در سایرکشورها به خوبی جواب داد ودر اینجا بی اثر است وجود ولایت فقیه است و پیوندی که مردم با ولایت فقیه دارند از این رو بود که تصمیم گرفتند ولایت فقیه را نشانه بگیرند وبرای آن از سال ۷۸ برنامه ریزی کردند ودر سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات آن را به اوج رساندند.
 
 
وی با یادآوری اینکه در روز ۹ دی‌ماه، بصیرت مردم ایران بار دیگر به همه جهانیان ثابت شد، تصریح کرد: هیچ‌گاه نباید چنین روزهایی را که در تثبیت این نظام نقش اساسی ایفا کرده است، از یاد ببریم، به همین خاطر معتقدیم که روزهایی مثل حماسه ۹ دی باید همواره گرامی داشته شود تا نسل‌های آینده نیز بدانند که ملت ایران به چه منظور در این روز به صحنه آمدند تا بار دیگر از آرمان‌های امام راحل دفاع کرده و مجددا با رهبر معظم انقلاب پیمانی ناگسستنی ببندند.
 
خطیب جمعه دهلران در بخش دیگری از خطبه ها با در خواست مجدانه از قوه قضاییه خواستار محاکمه عومل فتنه ۸۸ شد و تصریح کرد: همه سران فتنه باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند  وبه آنها اجازه ندهند که حرف هایی را اینک برزبان بیاورند و در این باره قوه قضاییه مسئولیت بسیار سنگینی دارد که نباید از اجرای آن غافل شوند وباید به رساللت خود عمل کنند.
 
موسوی با اشاره به دیدارهایی که در چند روز گذشته درسفارتخانه یکی از کشورهای اروپایی صورت گرفته است گفت: در این روزها  با افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشته اند در یکی از سفارتخانه ها دیدارهایی صورت گرفته که باید وزارت امورخارجه در این زمینه پاسخگو باشد.
 
وی به سهمیه بندی آرد شهرستان دهلران و نارضایتی نانوایی ها و مرد اشاره نمود و گفت: این مشکل توسط کارگروه سهمیه بندی آرد شهرستان مورد توجه قرار بگیرد و نسبت به مرتفع شدن مشکل نانوایان اقدام کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نويسنده مهدی نظری در |

طراحي و کدنويسي قالب : عليرضاحقيقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir